PROBÍHÁ VÝPRODEJ! 
446 Kč ---> 389 Kč 
Nyní CELÝ BALÍČEK se slevou. VÝPRODEJ KONČÍ ZA:

Jednoduchá, extrémně účinná, rychlá metoda odplenkování dítěte.
S Vývojovými stadii. Krok za krokem.

Proč vůbec řešit odplenkování? A není lepší počkat, „až bude dítě samo připraveno“?

Řekněme si to narovinu, s plenkami to není zas tak růžové...

ZA PRVÉ: Bez obalu říkám, že plenky jsou drahé a pro každého rodiče to je významná položka. Dejme tomu, že ty ze supermarketu stojí 6,50–7,89 Kč/ks, ty značkové okolo 8,50 Kč/ks. Malé dítě jich samozřejmě spotřebuje více, u nás to bylo průměrně 8–10 na den, později 5–6 kusů.

Tak si to spočítejme: 7,89 Kč × 5 kusů × 30 dní = 1183,50  měsíčně, pokud používáte ty více značkové kolem 8,50 Kč/ks, bude to 8,50  × 5 kusů × 30 dní = 1275  měsíčně.

Omlouvám se, že začínám penězi – za naše děti přece jen utrácíme bez zaváhání, ale toto jsou fakta, která nelze pominout.

Pokud je vaše dítě anatomicky připravené na to, zbavit se plenek, místo utrácení tisíců za plenky si je raději schovejte do prasátka a za jeden či dva měsíce kupte dítěti odrážedlo.

 To se vyplatí spíš, nemyslíte?
ZA DRUHÉ: Plenky musíte mít všude s sebou a neustále hledat místo, kde dítě přebalit. Pokud zrovna nejste ve velkém obchodním centru, PŘEBALOVACÍ MÍSTNOST je těžké najít.

Co pak? Kde přebalit?

Já jsem si s sebou nosila podložku a tu jsem rozkládala všude, kde se dalo a kde bylo teplo. Dítě jsem přebalila, ale někdy to vypadalo spíš jako zkouška obratnosti. Znáte to taky?
ZA TŘETÍ: Když jsme se s manželem šli zeptat na možnost zápisu do školky, všude (vprvní, druhé i třetí) nám říkali, že „dítě musí být bez plenek“ – kontrolovala jsem to a podle předpisů si školka takovou podmínku klást nemůže. Ale co s tím?Podat na školku žalobu, napsat udání na úřad?Já na takové věci nemám čas ani chuť, a navíc bych svoje dítě nechtěla poslat do školky, které jsem předtím vyhrožovala soudem nebo úřady. Cítila bych se hrozně – jak by se tam k němu pak chovali?
ZA ČTVRTÉ: Používání plenek má takový jeden bonus, který se čas od času objevuje „až na zádech“. Radši se k tomu nebudu víc vyjadřovat – asi víte, co mám na mysli 🙂
ZA PÁTÉ: Nevím proč, ale u mých dětí a dětí několika mých známých ty větší velikosti plenek občas prosákly. Někdy byla plenka jak olovo a ani kapka neunikla, a jindy byla plenka suchá a kalhotky mokré – sama nevím, na čem to záleží, protože pokaždé byla dobře zalepená.
ZA ŠESTÉ: Poslední bod ze seznamu už není můj, ale mého manžela – nevíme proč, ale když zapínal plenku on, tak se mu „často sama rozepínala“. Hmmmm – tvrdil, že to byly vadné kusy. Zeptala bych se, jestli to znáte... Ale doufám, že to neznáte 😉

Občas slýchám: „Co to je za nesmysl? Až bude dítě připravené, samo to dá najevo!“

Jooo, samozřejměěěě! Určitě přijde a řekne: „Mami, promyslel/a jsem si další používání plen a ode dneška jsem se rozhodl/a, že budu používat nočník, možná dokonce i toaletu, kromě toho se sama/sám osprchuji a ty si můžeš v klidu pustit svůj oblíbený seriál.“ Co to je za nesmysl?

Jasně, občas se stane, že dítě v rámci pozorování (víme, že děti pozorují a napodobují chování lidí ve svém blízkém okolí) projeví zájem o nočník a dá najevo, že by takový předmět chtělo také používat. Ale asi se shodneme, že MÁME CO DO ČINĚNÍ S BATOLETEM – a batole neanalyzuje, nedokáže zhodnotit výhody a nevýhody daného předmětu nebo chování.


Znám mnoho lidí, co čekali a čekali (a pak mě kontaktují a já se zhrozím, že jejich dítě ve svém věku ještě nečurá na nočníku).


Dítě musí být anatomicky připraveno začít používat nočník – ale pokud tento moment prošvihnete, bude to jednoduše řečeno MASAKR.

Existuje vůbec způsob, jak dítě zbavit plenek, nebo je to marná snaha?

Nedávno jsem četla článek o tom, co jedí lidé v Číně: polévku z netopýrů, dušené hady i smažená morčata. Dali byste si něco takového? 100% NE! PROČ? Protože to není něco, na co jste zvyklí, nejedli jste to odmala, nejedl to nikdo z vašich blízkých, a kromě toho ani nevíte, jak takovou polévku uvařit, protože nemáte recept ani se nedá najít na českém internetu.


Nebo – umíte šít? Já to sice neumím, ale co je na tom za umění, protáhnout nit jehlou a něco zašít? PŘESNĚ – je to takové umění, že když se pokusím zašít díru, je to vidět na kilometr daleko, ale když to udělá moje teta Kristýna (která je pro mě skvělou švadlenou), není po díře ani stopa. Přísahám, že nevím, jak to dělá, ale je to tak.

Pokud tedy tak jednoduchou činnost, jako je zašití díry, lze pokazit, jste si jistí, že bez patřičných znalostí a odborných rad zvládnete dítě zbavit plen? Je to živý tvor, který má emoce, rozdílné potřeby, a anatomii... Vyprazdňování je jedna z NEJDŮLEŽITĚJŠÍCH FYZIOLOGICKÝCH POTŘEB a pro dítě je s tím spojený úplně nový STRES.


Pokud si tedy někdo myslí, že je zbytečné se snažit... možná by se měl zamyslet, co říká, protože jde o JEHO DÍTĚ!!!

Jak vznikl průvodce odplenkováním?

Poté, co jsem před 12 lety sama touto obtížnou cestou prošla (moje starší dcera házela nočníky po stěnách), začala jsem se věnovat tajemství dětské psychologie, anatomie a tomu, jak mluvit s dítětem, aby nám lépe rozumělo. Od té doby neustále studuji a získávám vědomosti o výchově, dospívání, rozdílech v tom, jak děti vnímají svět ve srovnání s tím, jak ho vidí dospělí, atd.


Mnoho kamarádek, kterým jsem pomohla, mi říkalo: „Měla bys napsat knížku. Tvoje znalosti a rady jsou k nezaplacení!“

Já na to roky odpovídala: „Ale prosím tě! Ráda ti pomůžu, ale žádného průvodce psát nehodlám.“ Když mi ale do cesty přišla tak úžasná osoba, jakou je porodní asistentka Ramona Romankiewicz, po vzájemné výměně zkušeností a také pod nátlakem mnoha lidí jsme se rozhodly společně napsat průvodce „Jak za 2 dny úspěšně naučit dítě používat nočník?“


Tento nápad byl vřele přijat. Jsem šťastná, že jsem mohla pomoci již tolika matkám a že teď pomohu i vám.

Provedu vás krok za krokem procesem odplenkování vašeho dítěte.

Jak vás provede průvodce krok za krokem JEDNOU Z NEJDŮLEŽITĚJŠÍCH FYZIOLOGICKÝCH FÁZÍ ŽIVOTA DÍTĚTE?

ZA PRVÉ: Projdeme si etapy vývoje dítěte, krok za krokem – kdy a jak se dítě vyvíjí a na co si dát pozor. Seznámíte se s cennými tipy porodní asistentky Ramony, která každý den pracuje jak s malými, tak s většími dětmi v nemocnici (není jen porodní asistentkou, ale působí i na dětském oddělení v nemocnici). Každý den se setkává s mnoha dětmi v náročném období jejich života. Já osobně miluji, když můžu naslouchat lidem s tak bohatými zkušenostmi, jaké má Ramona. A vy? Můj otec mi vždy říkal: „Naše moudrost je součtem moudrosti lidí, které v životě potkáme.“
ZA DRUHÉ: Poradíme vám, jak poznat správný čas, kdy je dítě anatomicky připraveno na odplenkování. Pokud nejste lékař nebo zdravotní sestra, věřte, že stojí za to mít správné informace.
ZA TŘETÍ: Vysvětlíme vám, co je nácvik čistoty a jak ho můžete provést!
ZA ČTVRTÉ: Udělaly jsme průzkum nočníků! Sama pravděpodobně víte, že existuje mnoho typů –  řekneme vám, čím se kromě ceny liší a na co si dát pozor.
ZA PÁTÉ: Dozvíte se, jak RYCHLE NAVYKNOUT DÍTĚ na novou situaci bez POCITU STRESU. Vaše dítě VNÍMÁ OKOLÍ ÚPLNĚ JINAK NEŽ VY. Dobře to znáte – vy nepláčete, když vám někdo vezme propisku, ale ono pláče, když mu někdo vezme pastelku. Buďte si jistá, že jedna z nejdůležitějších fyziologických potřeb a její zvládnutí není žádná maličkost! Dozvíte se o tom vše.
ZA ŠESTÉ: Poradíme vám KROK ZA KROKEM – doslova vás povedeme za ruku – jak se zbavit plenek za dva dny, ÚČINNĚ A NAVŽDY. Účinně znamená, že je nebudete nasazovat na noc, na výlety do města ani na horší dny 🙂 To pro nás znamená ÚČINNĚ A NAVŽDY, a navíc „jazykem dítěte“ bez toho, aby se trápilo.
ZA SEDMÉ: Víte, že existuje mnoho dětí, které se bojí kakat do nočníku? Ano, přesně tak: prostě se bojí toho, že z nich něco vychází – je to pro ně STRES. Dokonce existují takové případy, že dítě nekaká celý týden. DĚSIVÉ... ale bohužel jsou to FAKTA! Poradíme vám, jak překonat bariéru spojenou s kakáním.
ZA OSMÉ: Úplně nakonec se dozvíte, jaké problémy v procesu odplenkování zažívají ostatní rodiče, jaké otázky nám pokládají, a také odpovědi na ně. Možná si některé z nich pokládáte i vy?

A K TOMU JEŠTĚ 4 BONUSY:

BONUS Č. 1 – Kapesní přehled pro odplenkování

Nevím jak vy, ale já si nepamatuji každou větu knihy nebo článku, který jsem četla. Pokud to máte stejně, tento bonus vám přijde vhod. Shrnuji v něm ve 24 KRÁTKÝCH BODECH, jak dítě odplenkovat – tak, abyste si nemusela pamatovat vše a (jako někdy já) přemýšlet: „Jakže to tam psali?“

BONUS Č. 2 – 30 receptů na zdravé snídaně, obědy a večeře pro děti

E-kniha vytvořená klinickou dietoložkou Katarzynou Szafraniec. Katka je absolventkou klinické dietologie na lékařské fakultě.

Na každodenní bázi spolupracuje s pacienty, vždy klade důraz na vzdělání, vědomosti a praktický přístup k vaření. V tomto průvodci najdete 30 chutných receptů pro vaše dítě, vždy se seznamem surovin a jednoduchým a rychlým způsobem přípravy. Užijete si následující recepty:

SNÍDANĚ:

Ořechový tvaroh
Zelené topinky
Šakšuka
Hrášková pomazánka
Vajíčko zapečené v rajčátku
Žlutá tofu omeleta
Jahodová pohanková kaše
Ovesné palačinky
Banánovo-čokoládová granola
Sladké mrkvové toasty

OBĚDY:

Dýňový kuskus s čočkou
Nugetky a zeleninové hranolky s okurkovým salátem
Červený krém s tvarohem a krutony
Cuketové placky s omáčkou tzatziki
Citronová ryba s fazolemi
Sladkokyselé kuře
Jemné kari s tofu a rýžovými nudlemi
Zapékané těstoviny s fazolemi
Kakaové palačinky s pomerančovým krémem
Jahodové penne s ořechy

VEČEŘE:

Rychlý sendvič pro energii
Pasta z lososa a cizrny
Zelené rolády s tvarohem
Mini pizzy z lilku
Slané muffiny
Lečo s dýní a čočkou
Růžový salát s quinoou
Houska s tofu a hummusem
Krupičná kaše s borůvkami
Toast s ořechovým máslem

BONUS Č. 3 - 20 jednoduchých receptů na zdravé sladkosti

Další produkt ve formě e-knihy napsané klinickou dietoložkou Katarzynou Szafraniec, absolventkou klinické dietologie na lékařské fakultě. E-kniha byla vytvořena s myšlenkou na rodiče, kteří nechtějí „démonizovat sladkosti“, ale zároveň jim záleží na vyvážené stravě jejich dítěte. Najdete v ní následující recepty a kapitoly:

Průvodce „Cukr v dětské stravě“
Tipy na přípravu zdravých sladkostí
Čokoládový pohankový pudink
Jogurtová panna cotta
Ovesno-brusinkové kuličky
Malinový pudink
Amarantové sušenky
Mango lassi
Jahodová zmrzlina s kešu oříšky
Hruškové hranolky
Švestkové želé se skořicí
Nadýchaná piňa colada
Lvíčci (Lion kuličky)
Brownie z červených fazolí
Jablečné lívance
Čokoládový popcorn
Chia pudink „Shrek“
Sušenky z cizrny
Čokoládová pěna z avokáda
Pohankové tyčinky
Skořicové těstoviny
Pomerančovo-pohankové pralinky

BONUS Č. 4 – Něco navíc, co nesouvisí s tématem!

Bonus č. 4 už nesouvisí s tématem, ale chci vás inspirovat, a proto ho přidávám zcela zdarma.

Sama praktikuji rodičovství prostřednictvím hry, pohybových aktivit založených na stimulaci hlubokého cítění, a také se bavím prohlubováním výchovných metod prostřednictvím umění (založeno na učení Arno Sterna, Gordonovské výchově). Jsem fascinována metodou Self-reg (samoregulace) a učením dětí, jak využívat různé „nástroje“, aby ovládaly své emoce, poznávaly je a naslouchaly jim, aniž by se jimi nechaly ovládat. Také zastávám hodnoty Nenásilné komunikace M. Rosenberga (anglicky Nonviolent Communication) a v tomto duchu komunikuji s dětmi i lidmi kolem. Co to znamená? Nehodnotím, ale doprovázím. Snažím se více naslouchat než mluvit. Dávám prostor bytí, bez násilných praktik kritizování, kárání a strašení. Jak praví skandinávské rčení: „Neexistuje špatné počasí, pouze špatné oblečení.“

Zrovna tak v mé rodině milujeme outdoorové oblečení a válení se v kalužích (což je také velmi rozvojové). Ke kvalitní zábavě v domácím prostředí nejsou potřeba drahé hračky. Rodič může být stromem, na který koala (dítě) šplhá. Židle mohou tvořit tunel, kterým se musíme protáhnout. Nápadů a inspirace je mnoho. Doma můžeme tvarovat z hlíny, malovat prsty (zejména když jsou děti nachlazené a nemohou skákat do kaluží) nebo navlékat korálky.

Nápadů je mnoho, pokud preferujete čtení knih před sledováním televize a kreslení tužkami před hraním na tabletu. Mnoho nápadů na hry, které budují vazbu a rozvíjejí dítě, jsem shrnula do jedné praktické e-knihy – dovolte mi vás inspirovat a vyměnit si zkušenosti, pokud je vám tato tematika blízká.

Jak získat průvodce, ve kterém vás s porodní asistentkou krok za krokem provedeme procesem zbavování plenek a učení se na nočník?

Níže najdete ŽLUTÉ TLAČÍTKO s nápisem VLOŽIT CELÝ BALÍČEK DO KOŠÍKU“. Klikněte na něj a přejděte do košíku. Po potvrzení a zaplacení objednávky do několika minut obdržíte na e-mail přihlašovací jméno a heslo k průvodci a bonusům, o kterých jsem psala výše.

Možná se ptáte, kolik takové VEDENÍ KROK ZA KROKEM stojí? Tady vás překvapím, protože celého průvodce + 4 BONUSY prodávám, jak ráda říkám, „za cenu balíčku plenek“, tedy za 446 Kč.

Tato cena je směšně nízká, přestože jsme do toho s Ramonou vložily spoustu práce, abychom vám mohly poskytnout KVALITNÍ TIPY a rady, které vás povedou KROK ZA KROKEM.


Možná se teď ptáte, zda tohoto průvodce potřebujete? Vždyť vše je zdarma dostupné na internetu... Odpovím vám trochu překvapivě:

SAMOZŘEJMĚ, ŽE VŠECHNO SI LZE UDĚLAT PO SVÉM A VŠECHNO JE DOSTUPNÉ NA INTERNETU – to je 100% pravda. Stejně tak můžete sami postavit dům, udělat elektrickou instalaci, ušít si oblečení, vybudovat skleník s vlastní zeleninou, mít krávu a dojit mléko atd... VŠECHNO SI LZE UDĚLAT SÁM. Musíte však věnovat spoustu času získávání znalostí nebo dosahování určitého výsledku, a často také cestou naděláte mnoho chyb, než se dostaví úspěch.

Takový je život. To dobře víte.

Otázka tedy zní, zda chcete v tak (pro každé dítě) zásadní věci zkoušet a chybovat a jestli opravdu nepotřebujete žádné cenné tipy?

Odpovězte si sami, zda stojí za to věnovat 446 Kč, tedy cenu balíčku plenek, výměnou za zbavení dítěte stresu a získání MNOŽSTVÍ cenných rad od zkušené porodní asistentky a matky, která už tímto procesem prošla a pomohla mnoha dalším matkám, PLUS sbírku fantastických receptů na zdravá jídla pro dítě OD KLINICKÉ DIETOLOŽKY.

Nebo je to pro vás zbytečné, protože už prostě všechno víte?

Rozhodněte se sami ... Netlačím na vás, je to vaše volba...

Níže přikládám doporučení několika rodičů, kterým jsem pomohla a kteří souhlasili s napsáním krátkého textu o tom, jak hodnotí průvodce.

„Jsem otec dvou dětí. Doufali jsme, že tato publikace nám efektivně pomůže připravit našeho maličkého na nástup do školky, a nezklamala. Je to soubor praktických rad, jak dítě zbavit plen, doplněný také teoretickými znalostmi.“

Radek

„Nákup knížky mi výrazně usnadnil život a samotný proces odplenkování dítěte. Opravdu lituji, že jsem o existenci tohoto průvodce nevěděla dříve, protože bych neudělala tolik chyb jako u prvního dítěte. V knížce jsem našla mnoho cenných informací.“

Karolína

„Chtěla bych se s vámi podělit o názor na skvělého průvodce, který jsem měla nedávno možnost přečíst a uplatnit v praxi, konkrétně průvodce Jak za 2 dny úspěšně naučit dítě používat nočník. Myslím, že je to povinná četba pro každého rodiče, který se chce rozloučit s plenkami...“

Inka

„Je to e-kniha určená novým rodičům, ale nejen jim – pomáhá odstavit jejich miminko od plen. Mám 2,5letého kluka, který je velmi aktivní, a musím přiznat, že s manželkou jsme měli obrovský problém ho zbavit plen. Teprve když jsme si přečetli tuto krátkou knížku a následovali uvedené instrukce, podařilo se nám naše dítě zbavit plen...“

Jakub

„Kapitola 7 je nejdůležitější, protože vysvětluje pravidla, která nám pomohla syna naučit na nočník za dva dny. Jsou to pravidla, která pokud budete důsledně dodržovat, určitě budete úspěšní stejně jako my. Skvělé na průvodci je také to, jak jsou v něm popsány mýty a mylná přesvědčení, která nám předávají naše babičky a matky a která jsou prostě špatná...“

Iva

„Jako sestra malého bráchy doporučuji průvodce Jak dítě naučit na nočník. Proč? Protože jsme ho podrobně otestovali a skutečně se nám podařilo brášku už za dva dny zbavit plen! Další výhodou je, že k průvodci dostanete také tahák, který je velmi užitečný a lze v něm najít mnoho triků a způsobů, jak se efektivně zbavit plen.“

Laura

Shrnutí – toto vše ode mne dostanete:

E-kniha: Jak za 2 dny úspěšně naučit dítě používat nočník a v ní:

Mýty a mylná přesvědčení
Vývojové etapy dítěte – jak poznat, že děťátko je připraveno na odstranění plenek?
Volba správného načasování
Co je nácvik čistoty a jak ho provést?
Jaký nočník vybrat?
Jak rychle a efektivně dítě seznámit s novou situací bez pocitu stresu?
Úspěšné odplenkování dítěte, tedy jak se zbavit plenek jednou provždy?
Jak překonat bariéry spojené s vyprazdňováním?
Odstranění plenek u velmi odolných dětí
Odpovědi na nejčastěji kladené otázky rodičů

Navíc vám dám ještě celkem 4 BONUSY, které podpoří rozvoj vašeho dítěte:

Bonus 1 – Kapesní nápověda Jak zbavit vaše dítě plenek
Bonus 2 – E-kniha Hra – účinný způsob rozvoje dítěte (z mého pera)
Bonus 3 – 30 Receptů na zdravé snídaně, obědy a večeře pro děti
Bonus 4 – 20 Jednoduchých receptů na zdravé sladkosti

Získáte tedy BALÍK praktických materiálů, díky nimž nejen rychle zbavíte dítě plen, ale také se postaráte o jeho rozvoj a výživu.

Kolik to stojí?

E-kniha: Jak za 2 dny úspěšně naučit dítě používat nočník

Kapesní nápověda ve formátu PDF Jak zbavit vaše dítě plenek

E-kniha Hra – účinný způsob rozvoje dítěte

E-kniha 30 Receptů na zdravé snídaně, obědy a večeře pro děti – od klinické dietoložky Katarzyny Szafraniec

E-kniha 20 Jednoduchých receptů na zdravé sladkosti – od klinické dietoložky Katarzyny Szafraniec

DNEŠNÍ DODATEČNÝ BONUS, KTERÝ BĚŽNĚ PRODÁVÁM ZA 247 Kč, ZÍSKÁTE ZDARMA!

Zbývá... 46% dostupných bonusů

*Množství bonusů je omezené a vyhrazuji si právo ukončit akci kdykoliv.

KE STAŽENÍ 11 OMALOVÁNEK – KAŽDÁ SE 100 STRANAMI – S DOŽIVOTNÍM PŘÍSTUPEM A MOŽNOSTÍ TISKU NEOMEZENÉHO POČTU KOPIÍ

CELKEM VČETNĚ BONUSŮ ZA 446  

PROBÍHÁ VÝPRODEJ! 


446 Kč ---> 389 Kč

Nyní CELÝ BALÍČEK se slevou.

VÝPRODEJ KONČÍ ZA:

Přestože jsou tyto znalosti velmi cenné a jejich nabytí mi zabralo MNOHO ČASU. 

Jsem také matka a dobře vím, jaké výdaje nyní každá rodina má. Vysoké účty, astronomické splátky úvěrů, zvyšování cen potravin a děsivě drahý benzín… Vložíte do košíku v supermarketu jen pár věcí a už je to tisícovka :/

Mým posláním je pomáhat ostatním maminkám se rychle a bez stresu rozloučit s plenkami a propagovat zdravé stravovací návyky u dětí. Proto jsem se rozhodla, že pro vás snížím cenu na 446 Kč – za celý balíček!

Toto je jedinečná příležitost získat odborné znalosti o rozvoji dítěte v kostce – za cenu části 1 balení plenek ze supermarketu!

*Nejnižší cena za posledních 30 dní je 389 Kč

Záruka

To není vše! Když si koupíte balíček e-knih, nenesete žádné riziko.

Pokud znalosti z nich uplatníte v praxi, projdete celým procesem odplenkování od A do Z a nedosáhnete výsledku rozloučení se s plenkami, napište mi. V takovém případě vám vrátím každou korunu.

Zaručuji se za metody popsané v těchto průvodcích osobně a jsem přesvědčená, že budou fungovat i ve vaší rodině.

Chci, abyste měli jistotu, že vůbec nic neriskujete. Máte na to až 90 dní od nákupu!

Je teď  ten správný čas?

Možná se ptáte, jestli skutečně potřebujete tyto znalosti právě teď?

Můžete toto rozhodnutí odkládat a v následujících měsících se stále ptát, co dělat a kdy se začít loučit s plenkami. Ale ujišťuji vás, že ten moment, ať tak či onak, přijde – za týden, nebo za měsíc. Co pak uděláte? Budete přesně tam, kde jste teď, stejně ztracení a nejistí.

Navíc další měsíc s plenkami – pokud je vaše dítě na odstavení od plen již fyziologicky připravené – znamená vyšší výdaje na plenky, než je cena tohoto průvodce.

Můžete se rozhodnout právě teď a už dnes se dozvědět všechny detaily ověřené metody zbavení se plen za 2 dny.

Ale nechci na vás tlačit. Rozhodnutí je výhradně na vás. Udělejte ho vědomě.

*Nejnižší cena za posledních 30 dní je 389 Kč

hello@naucnocnik.cz

mobilní telefon: +48 791 555 588

Copyright © 2023 ML GROUP. Všechna práva vyhrazena.

ML GROUP MAGDALENA WASIELEWSKA DEDALA 8/II/6, 81-197 GDYNIA
NIP: 6282183887, REGON: 524271785

Obchodní podmínky a cookies

ML GROUP Magdalena Wasielewska, s domovskou adresou Dedala 8/II/6, Gdynia, Poland, identifikační kód: NIP:6282183887, REGON:524271785
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese https://naucnocnik.cz/   


1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) ML GROUP Magdalena Wasielewska, s domovskou adresou Dedala 8/II/6, Gdynia, Poland, identifikační kód: NIP:6282183887, REGON:524271785 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese https://naucnocnik.cz/ (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 
2. UŽIVATELSKÝ ÚČET
2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než jeden rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

 
3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Ceny zboží jsou přizpůsobovány osobě kupujícího na základě automatizovaného rozhodování. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží, a o způsobu a času dodání zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky. V případě, kdy prodávající nabízí dopravu zboží zdarma, je předpokladem vzniku práva na bezplatnou dopravu zboží na straně kupujícího zaplacení minimální celkové kupní ceny dopravovaného zboží ve výši stanovené ve webovém rozhraní obchodu. V případě, kdy dojde k částečnému odstoupení od kupní smlouvy kupujícím a celková kupní cena zboží, u kterého nedošlo k odstoupení od smlouvy kupujícím, nedosahuje minimální výše, jež je potřebná pro vznik práva na dopravu zboží zdarma podle předchozí věty, právo kupujícího na dopravu zboží zdarma zaniká a kupující je povinen dopravu zboží prodávajícímu uhradit.
3.4 Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „DOKONČIT OBJEDNÁVKU “. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
3.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
3.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

 
4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby bezhotovostně prostřednictvím online platebního systému – rychlý převod, debetní nebo kreditní karta nebo PayPal;
4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
4.4. V případě prodeje e-knih v elektronické formě je zboží dodáváno zasláním přihlašovacích údajů a hesla do systému prodávajícího na e-mailovou adresu kupujícího po obdržení platby. Kupní cena je splatná ihned po uzavření kupní smlouvy.
4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

 
5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce:
5.1.1. zboží vyrobeného podle požadavků kupujícího nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám,
5.1.2. zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,
5.1.3. zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej kupující porušil, a
5.1.4. zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jej kupující porušil.
5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 a odst. 2 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezme zboží, nebo:
5.2.1. poslední kus zboží, objedná-li kupující v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně,
5.2.2. poslední položku nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo
5.2.3. první dodávku zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednanou dobu.
5.3. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v čl. 5.2 obchodních podmínek Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího hello@naucnocnik.cz
5.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží kupující zašle nebo předá prodávajícímu zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy, ledaže mu prodávající nabídl, že si zboží sám vyzvedne. Lhůta podle předchozí věty je zachována, pokud kupující odešle zboží před jejím uplynutím. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5. 5. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než prodávající obdrží zboží, nebo než mu kupující prokáže, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.
5.6. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.7. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
5.8. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

 
6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Tímto nejsou dotčena práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží a další práva kupujícího vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
6.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

 
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
7.2. Je-li předmětem koupě hmotná movitá věc, která je propojena s digitálním obsahem nebo službou digitálního obsahu takovým způsobem, že by bez nich nemohla plnit své funkce (dále jen „věc s digitálními vlastnostmi“), použijí se ustanovení ohledně odpovědnosti za vady prodávajícího také na poskytování digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, i když je poskytuje třetí osoba. To neplatí, je-li z obsahu kupní smlouvy i z povahy věci zjevné, že jsou poskytovány samostatně.
7.3. Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že věc:
7.3.1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
7.3.2. je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a
7.3.3. je dodána s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.
7.4. Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností:
7.4.1. je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
7.4.2. věc množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením, ledaže prodávající prokáže, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření kupní smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít vliv,
7.4.3. je věc dodána s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat, a
7.4.4. věc odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením kupní smlouvy.
7.5. Ustanovení čl. 7.4 obchodních podmínek se nepoužije v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší a kupující s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil.
7.6. Prodávající odpovídá kupujícímu také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací, která byla podle kupní smlouvy provedena prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. To platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl prodávající nebo poskytovatel digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, jde-li o věc s digitálními vlastnostmi.
7.7. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.
7.8. Je-li předmětem koupě věc s digitálními vlastnostmi, prodávající zabezpečí, že budou kupujícímu poskytovány ujednané aktualizace digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu. Vedle ujednaných aktualizací prodávající zabezpečí, že budou kupujícímu poskytovány aktualizace, které jsou nezbytné, aby si věc po převzetí uchovala vlastnosti podle čl. 7.3 a čl. 7.4 obchodních podmínek, a že bude na jejich dostupnost upozorněn
7.8.1. po dobu dvou let, mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu, a je-li ujednáno poskytování po dobu delší dvou let, po celou tuto dobu,
7.8.2. po dobu, po kterou to kupující může rozumně očekávat, mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytnuty jednorázově; to se posoudí podle druhu a účelu věci, povahy digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a s přihlédnutím k okolnostem při uzavření kupní smlouvy a povaze závazku.
7.9. Ustanovení čl. 7.8 obchodních podmínek neplatí v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že aktualizace poskytovány nebudou a kupující s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil.
7.10. Neprovedl-li kupující aktualizaci v přiměřené době, nemá práva z vady, která vznikla pouze v důsledku neprovedené aktualizace. To neplatí v případě, že kupující nebyl upozorněn na aktualizaci nebo na důsledky jejího neprovedení anebo aktualizaci neprovedl či ji provedl nesprávně v důsledku nedostatku v návodu. Mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu a projeví-li se nebo vyskytne-li se vada v době podle čl. 7.8.1 a čl. 7.8.2 obchodních podmínek, má se za to, že jsou digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány vadně.
7.11. Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí. Je-li předmětem koupě věc s digitálními vlastnostmi a mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu, může kupující vytknout vadu, která se na nich vyskytne nebo projeví v době dvou let od převzetí. Má-li být plněno po dobu delší dvou let, má kupující právo z vady, která se vyskytne nebo projeví v této době. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu oprávněně, doba pro vytčení vady věci neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat.
7.12. Má-li věc vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.
7.13. Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který kupující věc koupil. K odstranění vady převezme prodávající věc na vlastní náklady. Vyžaduje-li to demontáž věci, jejíž montáž byla provedena v souladu s povahou a účelem věci předtím, než se vada projevila, prodávající provede demontáž vadné věci a montáž opravené nebo nové věci anebo uhradí náklady s tím spojené.
7.14. Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud:
7.14.1. prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s čl. 7.13 obchodních podmínek,
7.14.2. se vada projeví opakovaně,
7.14.3. je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo
7.14.4. je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
7.15. Je-li vada věci nevýznamná, kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy (ve smyslu čl. 7.14 obchodních podmínek); má se za to, že vada věci není nevýznamná. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží věc nebo co mu kupující prokáže, že věc odeslal.
7.16. Vadu lze vytknout prodávajícímu, u kterého věc byla koupena. Je-li však k opravě určena jiná osoba, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, kupující vytkne vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy.
7.17. S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i ve svém sídle. Prodávající je povinen kupujícímu vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
7.18. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o tom musí být informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Je-li předmětem závazku poskytnutí digitálního obsahu, včetně digitálního obsahu dodaného na hmotném nosiči, nebo služby digitálního obsahu, musí být reklamace vyřízena v přiměřené době s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a k účelu, pro nějž je kupující požadoval.
7.19. Po marném uplynutí lhůty podle čl. 7.18 obchodních podmínek může kupující od kupní smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
7.20. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
7.21. Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující konkrétně uplatnit zejména osobně na adrese Dedala 8/II/6, 81-197 Gdynia, Polsko či elektronickou poštou na adrese : hello@naucnocnik.cz
7.22. Kdo má právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však kupující právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
7.23. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
7.24. Prodávající či jiná osoba může kupujícímu poskytnout nad rámec jeho zákonných práv z vadného plnění také záruku za jakost.

 
8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.
8.3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické pošty. Stížnosti je možné zasílat na elektronickou adresu prodávajícího. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího. Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou prodávajícím stanovena.
8.4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
8.5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
8.6. Kupující se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
8.7. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

 
9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o kupní smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

 
10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

10.1. Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
10.2. Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení kupujícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

 
11. DORUČOVÁNÍ
11.1. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.

 
12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
12.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
12.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
12.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
12.5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa sídla Dedala 8/II/6, 81-197 Gdynia, Polsko, adresa elektronické pošty hello@naucnocnik.cz. Prodávající neposkytuje jiný prostředek on-line komunikace.

V Gdynia, Polsko dne 01.07.2023

Close

Směrnice pro ochranu osobních údajů (GDPR)

Ochrana osobních údajů e-shopu naucnocnik.cz

1. ML GROUP Magdalena Wasielewska, s domovskou adresou Dedala 8/II/6, Gdynia, Poland, identifikační kód: NIP:6282183887, REGON:524271785 (dále jen „prodávající“ nebo „správce“) zpracovává ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)(dále jen „Nařízení“), následující osobní údaje:
- jméno, příjmení: ML GROUP Magdalena Wasielewska
- e-mailovou adresu: hello@naucnocnik.cz

2. Výše uvedené osobní údaje je nutné zpracovat pro odbavení objednávek a další plnění ze smlouvy, pokud mezi vámi a prodávajícím dojde k uzavření kupní smlouvy. Takové zpracování osobních údajů umožňuje čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy.

Prodávající zpracovává tyto údaje rovněž za účelem evidence smlouvy a případného budoucího uplatnění a obranu práv a povinností smluvních stran.
Uchování a zpracování osobních údajů je za výše uvedeným účelem po dobu 10 let od realizace poslední části plnění dle smlouvy, nepožaduje-li jiný právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. Takové zpracování je možné na základě čl. 6 odst. 1 písm. c) a f) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti a pro účely oprávněných zájmů správce.

3. Na e-mailovou adresu, případně telefonní číslo mohou být kupujícímu zasílány novinky a jiná obchodní sdělení, tento postup umožňuje § 7 odst. 3 zákona č.480/2004 Sb., o službách informační společnosti, pokud jej kupující neodmítne . Tato sdělení lze kdykoliv jakýmkoliv způsobem – například zasláním e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení – odhlásit.


4. Zpracování osobních údajů provádí ML GROUP MAGDALENA WASIELEWSKA, tedy správce osobních údajů. Osobní údaje pro tohoto správce zpracovávají také zpracovatelé:
a) Platební operátoři pro účely provedení objednávky;
Osobní údaje nebudou předány do třetích zemí mimo EU.

5. Správce nemá osobu tzv. pověřence. Správce lze kontaktovat na emailové adrese hello@naucnocnik.cz.


6. Správce osobních údajů, jakožto provozovatel webové stránky naucnocnik.cz užívá na této webové stránce soubory cookies, které jsou zde užity za účelem:
- měření návštěvnosti webových stránek a vytváření statistik týkající se návštěvnosti a chování návštěvníků na webových stránkách;
- Základní funkčnosti webových stránek.
- META ADS, GOOGLE ADS, GOOGLE ANALYTICS
- Sběr cookies za účelem uvedeným výše může být považováno za zpracování osobních údajů. Takové zpracování je možné na základě zákonného důvodu - oprávněného zájmu správce, a umožňuje ho čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení.
- Webové stránky lze používat i v režimu, který neumožňuje sbírání údajů o chování návštěvníků webu – tento režim je možný buďto nastavit v rámci nastavení prohlížeče, nebo je možné vznést proti takovému sběru na základě oprávněného zájmu správce námitku dle čl. 21 Nařízení, která je dostupná v dolní části webových stránek. Vaše námitka bude vyhodnocena bezodkladně. Cookies nezbytné pro funkčnost webu budou uchovány pouze po dobu nezbytně nutnou pro fungování webu.
- Vznese-li návštěvník námitku proti zpracování technických cookies nezbytných pro fungování webových stránek, nelze v takovém případě zaručit plnou funkčnost a kompatibilitu webových stránek.
- Cookies, které jsou sbírány za účelem měření návštěvnosti webu a vytváření statistik týkající se návštěvnosti a chování návštěvníků na webu, jsou posuzovány v podobě hromadného celku a v anonymní podobě, která neumožňuje identifikaci jednotlivce.

- Sbírané soubory cookies jsou zpracovávány dalšími zpracovateli:

-Poskytovatelem služby Google Analytics, Google ADS provozované společností Google Inc., sídlem 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA;
- Poskytovatelem služby Meta ADS, provozované společností Facebook Inc. (Meta INC.), sídlem 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025, USA.

Close